Forum dedicat pledoariilor pentru Procesul Comunismului si gasirii strategiilor optime pentru materializarea lui
  
	
		
		
			
			
			 de Ciprian  Hangan » Sâm Noi 25, 2006 1:04 pm  
			
			Am  văzut  pe  postul  de  televiziune  Animal  Planet (  care  este  un  post  de  televiziune  cu  ideologie  darwinistă )  o  contrarevoluţie  a  unor  maimuţe  cu  rol  marginal,  vagaboande  împotriva  liderului  şi  părintelui  de  maimuţe,  a  miniştrilor  acestuia  cu  care  el  administra  nevoile  instinctuale  sădite  de  Dumnezeu  ale  grupului  de  maimuţe,  şi  împotriva  femelelor  care-l  susţineau  pentru  ca  grupul  de  maimuţe  să  slujească  instinctelor  legice  din  fire,  dar  şi  religiei  revelate  de  Dumnezeu.  Venerabilul  Domn  Nicolae C.  Paulescu  mărturisea  în  cartea  sa  ''  Instincte,  patimi  şi  conficte  ''  că  instinctele  sădite  la  animale  sunt  asemănătoare  cu  instinctele  sădite  la  oameni;  şi  oamenii  şi  animalele  au  instinctul  de  familie,  părintesc  şi  din  punct  de  vedere  politic  şi  din  punct  de  vedere  bisericesc,  iar  instinctul  de  familie  are  două  componente:  cel  al  iubirii  conjugale  şi  cel  al  iubirii  părinteşti.  Apoi  urmează  instinctul  de  dominaţie  şi  subordonare  în  cadrul  familiei  şi  instinctul  de  proprietate.  După  acestea,  în  ierarhie,  adică  la  nivel  superior  este  instinctul  de  trib,  adică  instinctul  care  porneşte  de  la  o  familie  şi  dezvoltă  familia  în  mai  multe  familii,  cum  sunt  la  oameni  străbunicii,  bunicii,  părinţii,  unchii,  copiii,  verii,  nepoţii  şi  strănepoţii. Şi  animalele  au  rânduite  acelaşi  fel  de  instinct  tribal.  În  acest  instinct  tribal  există  iubirea  tribală,  un  soi  de  iubire  frăţească,  şi  instinctul  de  dominaţie  a  unor  imperative  legice  şi  de  subordonare  faţă  de  imperativele  legice  în  cadrul  tribului.  Apoi,  la  oameni  este  instinctul  de  naţie  în  care  sunt  incluse  instinctele  de  iubire  naţională  şi  instinctul  de  dominaţie  şi  subordonare  în  cadrul  naţiei,  care  apără  naţia  în  mod  legic,  şi  care  menţine  ordinea  interioară  în  cadrul  naţiei.  Tot  la  oameni  mai  există  şi  instinctul  de  umanitate,  de  iubire  omenească,  sau  umanitarism.  Conflictele  instinctuale  apar  la  oameni  atunci  când  unii  suferă  ori  de  nesatisfacerea  instinctelor  proprii,  ori  de  satisfacerea  lor  viciată,  adică  în  mod  neconform  cu  legitatea  instinctelor.  Şi  la  animale  apar  conflictele  în  acelaşi  mod.  Dar  conflictul  este  o  sabie  cu  două  tăişuri,  este  o  boală  care  trebuie  să  aibă  şi  un  soi  de  remediu  în  ea.  Revenind  la  tribul  acela  de  maimuţe,  care  era  undeva  în  India,  el  a  fost  tulburat  de  trecerea  unui  şarpe  pe  lângă  el,  fapt  care  a  determinat  euforia  membrilor  mai  tineri  ai  tribului  întrucât  trecerea  le-a  inspirat  înţelepciune,  inclusiv  de  la  Dumnezeu.  Membrii  adulţi  ai  tribului  au  încercat  să  domolească  bucuria  lor  ca  să  nu  se  smintească  de  ea,  şi  să  se  folosească  de  ea  în  vederea  pregătirii  pentru a  ajunge  la  bătrâneţe  înţelepţi.  Acest  eveniment  a  determinat  invidia  şi  răzvrătirea  membrilor  marginali  ai  tribului,  care  preferau  vagabondajul,  şi,  nesatisfăcându-şi  datoria  instinctuală  în  mod  corect,  determinau  unele  disfuncţionalităţi  la  nivelul  întregului  sistem  legic  instinctual.  Însă  aceste  maimuţe  marginale  au  realizat  că  nu-şi  satifac  nevoile  instinctuale  ale  lor  şi  faţă  de  trib,  şi,  acuzând  tribul  de  contribuţie  la  exterminarea  lor, au  dat  o  lovitură  împotriva  ordinii  legice  de  până  atunci  a  tribului.  Au  rănit  mortal  pe  conducătorul  tribului,  i-au  gonit  pe  miniştrii  acestuia,  au  rănit  mortal  pe  unii  tineri  masculi  ai  tribului,  afectând  şi  pe  mamele  acestora,  au  bătut  pe  toţi  cei  tineri  ai  tribului,  ca  prin  bătaie  să  se  supună  lor,  şi  au  violat  femele  adulte  pentru  ca  să-şi  imprime  codul  genetic  şi  să  creeze  volens  nolens  o  nouă  ordine  în  trib,  care  odată  realizată  nu-i  mai  poate  nega  nimeni  existenţa,  şi  care  cere  din  partea  întregului  trib remediul  instinctual  în  ansamblu.  Desigur , o  astfel  de  legitate  de  răpire  a  dreptului  la  existenţă  prin  tâlhărie,  au  aplicat  şi  liberalii,  şi  social-democraţii,  şi  comuniştii,  şi  acum  în  prelungire  şi  neocomuniştii  prin  lovitura  de  Stat  la  adresa  familiei  Ceauşescu  şi  a  miniştrilor  lor  şi  a  întregii  stăpâniri  comuniste  care  are  un  accept  mondial  la  Yalta  şi  Malta.  Reformările  discutate  la  Malta  nu  aveau  ca  scop  distrugerea  comunismului,  ci  reformarea  lui  aşa  încât  să-şi  respecte  angajamentele  mondiale  faţă  de  sine  şi  faţă  de  cei  care  nu  sunt  ca  ei.  Dar  răzvrătirea  acesta  legică,  aş  spune  o  lege  luciferică,  a  mai  existat  de  multe  ori  în  poporul  român,  însă  până  la  venirea  comuniştilor  la  putere  ea  se  realiza  la  marginea  naţiei,  şi  nu  la  nivelul  oficial  al  orânduirii  naţiei,  şi  avea  loc  în  raport  cu  satisfacerea  perversă  a  instinctului  de  umanitate.  Loviturile  de  răzvrătire  marginale,  pe  fondul  instinctului  de  umanitate,  au  venit  din  cauza  unor  neadaptări  ale  unora  marginali  la  imperiul  otoman,  sau  din  cauza  unor  neadaptări  ale  unora  marginali  la  revoluţionarii  iacobini  şi  masono-iudei,  sau  social-democraţi   şi  masono-iudei,  sau  fascişti,  sau  la  diverse  mişcări  religioase  umanitariste  care  promovau  o  legitate  falsă.  Ceea  ce  s-a  întâmplat  odată  cu  venirea  comuniştilor  la  putere,  şi  apoi  a  neocomuniştilor,  a  fost  o  inoculare  de  masă  cu  halucinaţii  şi  năluciri  că  aceştia  ar  reprezenta  orânduirea  oficială  a  lui  Dumnezeu,  deşi  legic  ei  nu-i  reprezintă  decât  pe  nişte  consumatori  disperaţi  din  orânduirea  lui  Dumnezeu,  nişte  consumatori  care  încearcă  disperat  să  supravieţuiască  din  tâlhărie,  sperând  că  cele  tâlhărite  le-ar  întoarce  lui  Dumnezeu  şi  naţiei,  sau  chiar  umanităţii.  Avorturile  şi  hedonismul  noului  regim  postcomunist  şi  neocomunist,  anticoncepţionalele,  pornografia  şi  legalizarea  homosexualităţii  demonstrează  că  aceştia  au  fost  abuzaţi  prin  sine  şi  prin  alte  conjucturi,  şi  că  au  venit  să  răzbune  abuzarea  lor.  Deşi  acest  regim  pretinde  abolirea  pedepsei  cu  moartea,  el  o  răspândeşte  din  plin  pe  căi  ocolite.  Cred  că  dacă  s-ar  face  o  statistică  demografică  a  poporului  român  condus  de  ei,  s-ar  observa  că  procentul  celor  care  mor  din  diferite  cazuri  naturale,  al  celor  avortaţi  prin  chiuretaje  sau  prin  contracepţionale,  al  celor  care  mor  din  pricini  de  hedonism  sau   alte  deviaţii,  al  celor  care  se  prăpădesc  vremelnic  pentru  diverse  vicii,  al  celor  care  se  căsătoresc  (  dintre  care  cei  mai  mulţi  se  feresc  să  facă  copii ),  şi  al  celor  noi  născuţi  în  diferite  împrejurări,  dintre  care  cele  mai  multe  stigmatizate  ori  drept  ori  în  mod  deviant,  este  în  favoarea  demostrării  că  poporul  român  nu  se  înnoieşte  prin  noi  născuţi  mai  mulţi  decât  cei  care  se  prăpădesc,  ci  îmbătrâneşte,  piere,  capătă  sentimentul  şi  obiceiul  morbidităţii.  Însă  cine  sunt  cei  care  au  preluat  conducerea  Statului  în  mod  abuziv,  pentru  că  pe  cea  a  Bisericii  nu  au  preluat-o  încă  şi  a  rămas  la  comunişti ?  Nici  ei  nu-şi  prezintă  autobiografia,  ce  origine  au,  ce  au  făcut  în  viaţă  faţă  de  naţie  şi  umanitate,  ce  fel  de  exemplu  vor  să  dea  pentru  urmat.  Ei  vorbesc  Naţiei  române  şi  umanităţii  ca  nişte  necunoscuţi  cărora  le  place  dezinformarea  pentru  a  stăpâni  prin  ea,  dar  şi  consumul  perdant  de  informaţii  de  la  alţii  care  nu  sunt  ca  ei.  În  final,  cred  că  o  revoluţie  creştin-democrată  trebuie  să  aibă  în  vedere  caracterul  legic  al  contrarevoluţiei  acestora,  şi  să  se  teamă  de  ea  ca  aceea  care  se  teme  de  cel  care  poate  şi  sufetul  şi  trupul  să  le  arunce  în  Gheenă.  Dacă  avem  puterea  să  nu  iertăm  un  astfel  de  deviaţionism,  adică  să  nu  prăpădim  pe  el  crucea  pe  care  nu  vrea  să  o  poarte,  eu  cred  că  o  revoluţie  creştin-democrată  înseamnă  să  ne  răstignim  ca  creştinii  democraţi  şi  nu  ca  aşa  cum  spunea  Sfântul  Apostol  Petru  în  întâia  epistolă  sobornicească  a  sa,  citez :  '' Nimeni  dintre  voi  să  nu  sufere  ca  ucigaş,  sau  fur,  sau  făcător  de  rele,  sau  ca  un  râvnitor  de  lucruri  străine.  Iar  de  suferă  ca  creştin,  să  nu  se  ruşineze,  ci  să  preamărească  pe  Dumnezeu,  pentru  numele  acesta. ''  1 Petru 4, 15-16 . 
			Ciprian  Hangan 
		 
		
			
			- 
				Ciprian  Hangan
			
 
			
		-  
 
		- Mesaje: 8
 - Membru din: Joi Oct 12, 2006 9:00 am
 - Localitate: Nu  înţeleg  ce  este
 
			- 
				
			
 
		
		 
	
		
		 
	 
	 
	Înapoi la Pledoarii si strategii 
	
	Cine este conectat
	Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator 
 
 
 | 
												 
											 
										 |