Forum:
 Dedicat relatarilor, discutiilor si actiunilor legate de revolutia din decembrie 1989, confiscarea ei ulterioara si ascunderea urmelor si adevarului. 
  
	
		
			Moderator: Marius
		
	 
	
		
		
			
			
			 de Ciprian  Hangan » Mar Ian 02, 2007 12:14 pm  
			
			În  decembrie  1989,  revoluţia  anticomunistă (  revoluţia  anticomunistă  a  început  profetic  mai  înainte  de  comunism,  a  continuat  în  faza  de  luptă  a  comunismului,  când  acesta  căuta  acapararea  puterii,  s-a  dezvoltat  când  comunismul  a  acaparat  puterea  în  Stat  şi  Biserică,  şi  continuă  şi  acum  când  comunismul  există,  deşi  nu  mai  are  justificarea  iniţială )  nu  a  bulversat  prin  cununa  jertfei  eroilor  martiri  anticomunişti  numai  întregul  sistem  de  Stat  comunist,  ci  şi  Biserica  comunistă,  sau  roşie  cum  este  cunoscută  în  Occident.  Se  ştie  că  principiul  construcţiei  Bisericii  tradiţionale    este  de  a  se  realiza  edificiul  construcţiei  aşezându-se  piatră  peste  piatră,  adică  jertfă  tradiţională  în  continuarea  jertfei  tradiţionale  pentru  desăvârşirea  edificiului.  Dar  se  ştie  că  şi  cei  care  construiesc  Turn,  asemănător  celui  Babel,  aşează  cărămidă  peste  cărămidă,  statornicite  prin  smoală  ca  liant,  pentru  desăvârşirea  noului  Turn  Babel  care  este  lupta  împotriva  lui  Dumnezeu  la  Armaghedon  prin  armatele  lui  Gog  şi  Magog (  care  sunt  identificate  de  o  cronică  georgiană  cu  khazarii -  acum  marxişti,  şi  care  au  fondat  comunismul ).  Se  cunoaşte  de  asemenea  că  până  în  1977,  comuniştii  din  Stat  şi  Biserică  motivau  o  fidelitate  stranie   de  tradiţie :  Biserică  şi  Monarhie,  spunând  că  nu  pot  avea  exerciţiul  întregii  loialităţi  datorită  restricţiilor  pe  care  li  le-a  impus  sarcina  comunismului,  şi  că  de  aceea  au  abolit  Monarhia,  au  realizat  colectivizarea,  şi  atâtea  alte  reforme  comuniste,  tocmai  pentru  că  necredinţa  nu  poate  afecta  credinţa,  pentru  că  n-au  nimic  comun  una  cu  alta.  Până  în  1977,  comuniştii  au  mers  pe  consumul  concepţiei  lor  acesteia,  prin  care  au  retras  simbolurile  creştine  din  instituţiile  publice,  au  evacuat  pe  tradiţionaliştii  făţişi  din  spaţiile  publice  (  nu  le-au  permis  accesul  în  spaţiile  publice  decât  tradiţionaliştilor  tainici  ),  au  închis  unele  mânăstiri,  au  gonit  pe  mulţi  monahi  şi  pe  multe  monahii  din  mânăstiri (  unele  mânăstiri  le-au  profanat  transformându-le  în  restaurante,    I.A.S.-uri,  C.A.P.-uri,  grajduri,  pe  altele  le-au  ruinat,  pentru  că  erau  ctitorii  ale  unor  tradiţionalişti ),  au  epurat  Biserica  de  unii  tradiţionalişti,  au  interzis  publicaţiile  tradiţionale,  au  furat  averile  tradiţionale  numind  aceasta  naţionalizare,  au  instituit  controlul  din  partea  Statului  asupra  averilor  Bisericii,  deci  au  mers  pe  consumul  concepţiei  lor  despre  loialitatea  restrânsă  faţă  de  tradiţie,  până  când  au  simţit  nevoia  exorcizării  răului  pe  care-l  purtau.  Şi  aceasta  s-a  realizat  prin  provocarea  catastrofalului  cutremur  din  martie  1977.  Patriarhul  roşu  Justinian  Marina  a  şi  murit  de  regret  văzând  pagubele  însemnate  pe  care  comuniştii  le-au  suferit  din  partea  lui  Dumnezeu.  Următorul  Patriarh  roşu,  Justin  Moisescu,  a  început  o  epocă  nouă,  cu  o  strategie  nouă  comunistă,  care  consta  în  inversarea  planurilor  comuniste.  Din  planul  comunist  secund,  comuniştii  au  recunoscut  că  reformele  lor  sunt  rele  şi  i-au  silit  pe  tradiţionalişti  să  facă  cu  ei  milosteniile  cerute  de  Biblie  cu  vrăjmaşii  care  fac  cele  rele.  Aceasta  în  mod  neoficial,  căci  îşi  spuneau  că  sarcina  restaurării  tradiţiei  stă  tot  în  dreptul  tradiţionaliştilor  în  mod  exclusiv.  Acesta  al  doilea  Patriarh  roşu  a  întărit  în  schimb  Securitatea  şi  prin  ea  şi  Statul  comunist,  însă  din  noi  resurse  tradiţionaliste  smulse  cu  sila  din  nou  de  la  tradiţionalişti,  pe  baza  noului  principiu  comunist.  Ei  au  început  zidirea  făţişă  a  edificiului  din  cărămizi,  prin  silă,  din  resursele  edificiului  de  piatră  (  ceea  ce  este  imposibil,  dar  au  spus  că  imposibilul  este  posibil  la  ei  ).  A  îceput  şi  demolarea  sau  strămutarea  unor  ctitorii  bisericeşti  tradiţionale (  de  o  inestimabilă  valoare  de  Patrimoniu  românesc  şi  mondial  ),  pentru  diminuarea  resurselor  de  refacere  a  tradiţionalismului,  sperând  atât  comuniştii  din  Stat,  cât  şi  tacit  cei  din  Biserică,  că  astfel  îi  vor  dobândi  pe  tradiţionalişti.  Au  fost  întreprinse  de  ei  şi  o  seamă  de  eliminări  fizice,  sau  prin  descânturi  scripturistice,  tot  pentru  diminuarea  resurselor  tradiţionaliste.  Epoca  celui  de-al  doilea  Patriarh  roşu  s-a  terminat  relativ  repede  datorită  noutăţii  lui  inedite  tocmai  în  sânul  comuniştilor,  şi  s-a  terminat  în  1986  tot  cu  un  cutremur,  însă  cu  pagube  pentru  comunişti  mai  mici  (  însă  păgubiţi  au  fost  tot  ei,  şi  nu  tradiţionaliştii ).  Cel  de-al  treilea  Patriarh  roşu,  actualul  Patriarh,  este  mai  mult  un  Patriarh  de  comunism  de  catacombe,  chiar  de  pe  vremea  lui  Ceauşescu.  Şi  el  a  avizat  continuarea  demolării  unor  ctitorii  bisericeşti  istorice,  însă  făţiş,  în  scris.  Aceasta  până  la  revoluţia  anticomunistă  din  decembrie  1989 (  reamintesc  aici  că  tot  regimul  comunist  din  Stat  şi  Biserică  considera  din  catacombele  lui  că  comunismul  se  va  sfârşi  când  o  face  plopul  pere  şi  răchita  micşunele  ),  când  Patriarhul  Teoctist  Arăpaşu  (  ce  se  mai  făleau  comuniştii  că  sunt  tradiţionalişti  cu  numele  Patriarhului  şi  al  lui  Ceauşescu,  care  aminteau  de  arăpaşi  şi  ceauşi  ! )  a  ieşit  bulversat  şi  panicat  la  televiziunea  care  organizase  Lovitura  de  Stat  ca  să  se  declare  în  favoarea  unei  revoluţii.  Imediat  ieşirea  Patriarhului  a  fost  punctată  de  intelectualii  tradiţionalişti,  de  Părintele  Boris  Răduleanu  şi  de  Cuvioasele  Măicuţe  de  la  Sfânta  Mânăstire  Vladimireşti.  Trebuie  să  spun  că  eu  am  ieşit  la  Revoluţie  împotriva  convingerii  mele  că  aceasta  va  izbândi  în  contra  comuniştilor,  şi  responsabilizat  prin  televiziune  de  Domnul  Ion  Caramitru,  pe  care  l-am  stimat  mereu  din  momentul  când  l-am  văzut  în  preajma  Domnei  Lucia  Sturdza  Bulandra.   Dar  lupta  în  interiorul  Bisericii  m-a  tulburat  şi  pe  mine,  şi  neavând  exerciţiul  dreptului  canonic  prin  Taina  Spovedaniei (  mai  ales ),  am  susţinut  că  lupta  împotriva  elementelor  nesincere  din  interiorul  Bisericii  nu  o  pot  duce  deocamdată,  pentru  că  nu  eram  pregătit  să  o  fac  canonic  prin  spovedanie .  De  aceea  ca  şi  creştin  cu  numele,  am  preferat  numai  lupta  împotriva  Statului  comunist  pe  care  o  declanşase  şi  Patriarhul.  Dar,  Patriarhul,  am  constatat  pe  urmă,  declanşase  o  luptă  împotriva  propriei  Adunări  Naţionale  Bisericeşti  (  în  Statutul  Bisericii  din  timpul  Monarhiei  aceasta  se  numea  Congres  Naţional  Bisericesc  )  care  era  constituită  din  majoritatea  membrilor  Marii  Adunări  Naţionale  desfiinţate  de  FSN.  Şi  chiar  majoritatea  din  Sfântul  Sinod  era  o  majoritate  de  Ierarhi  comunişti  aduşi  în  funcţii  de  administraţia  comunistă  a  Bisericii.  Cum  legea  cultelor  şi  Statutul  actual  al  Bisericii  au  rămas  intacte  (  cu  unele  mici  modificari  formale  postdecembriste  la  legea  cultelor ),  este  de  înţeles  că  clericii  şi  laicii  comunişti  şi  neocomunişti  oficiază  Sfintele  Taine  ale  Bisericii  pentru  respectarea  acestor  legi,  ca  adică  să  se  moară  prin  botez,  mirungere,  Sfântă  Împărtăşire  (  cu  Pâinea  şi  Vinul  al  democraţiei  de  tip  sovietic  la  care  se  referea  Petru  Groza  ),  Botezul  pocăinţei  -  Sfânta  Spovedanie,  Cununie,  şi  celelalte,  pentru  un  Hristos  care  respectă  legea  Cultelor  şi  Statutul  comuniste  şi  neocomuniste.  Şi  se  mai  petrece  un  fenomen  straniu,  că  vin  creştini  cu  numele  trecuţi  la  comunism  şi  neocomunism  şi  cer  oficierea  tainelor  pentru  comunism  şi  neocomunism,  deşi  nu  depun  garanţia  canonică  că  garantează  respectarea  Tainelor  primite  prin  practicarea  lor  (  aceştia  rămân  tot  creştini  cu  numele,  spre  risipirea  Tainelor  oficiate,  dar  şi  primite  de  ei  ).  Dar,  ceea  ce este  evident  până  acum  este  că  Clericii  şi  mirenii  tradiţionalişti  n-au  excomunicat  şi  anatemizat  oficial  şi  cu  totul  astfel  de  practici ,  ci  numai  pe  alocuri.  Şi  apoi  există  şi  cele  două  Pacte  de  la  Yalta  şi  Malta,  prin  care  comunismului  i  se  conferă  o  anumită  valoare  canonică  în  raport  cu  celelalte  drepturi  canonice.  Însă  în  Biserică  au  existat  şi  schimbări  de  Ierarhi  eretici,  cum  a  fost  cazul  acelui  Patriarh  al  Constantinopolului  care  spunea  că  Maica  Domnului  este  numai  Născătoare  de  Hristos  şi  nu  Născătoare  de  Dumnezeu,  dar  şi  excomunicări  şi  anatemizări  de  Ierarhi  binecredincioşi,  cum  a  fost  cazul  Sfântului  Ioan  Gură  de  Aur.  Se  cunoaşte  şi  se  ştie  că  după  revoluţia  anticomunistă  din  decembrie  1989,  majoritatea  comuniştilor  şi-au  defulat  suferinţele  comuniste,  spunând  că  tot  ei  merită  reparţii  prin  răs-bunare,  şi  nu  anticomuniştii  care  au  fost  privilegiaţi  de  Dumnezeu.  Ori  acest  lucru  este  de  aşteptat  să  se  întâmple  condus  de  mass-media  anarhică  comunistă  şi  neocomunistă  şi  acum  cu  integrarea  europeană.[size=12][/size] 
			Ciprian  Hangan 
		 
		
			
			- 
				Ciprian  Hangan
			
 
			
		-  
 
		- Mesaje: 8
 - Membru din: Joi Oct 12, 2006 9:00 am
 - Localitate: Nu  înţeleg  ce  este
 
			- 
				
			
 
		
		 
	
		
		 
	 
	 
	Înapoi la Revolutia din decembrie 
	
	Cine este conectat
	Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator 
 
 
 | 
												 
											 
										 |